[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Fødselsdag og OliNico

søndag den 16. oktober 2011

Fødselsdag og OliNico

Jeg havde fødselsdag i onsdags og blev hele 26 år (Indsæt selv skrig, skrål og jammer). Hele dagen endte med at bestå af købe-mad. Kom for sent ud af fjerene da der skulle pakkes gave ud, så morgenmaden blev et rundstykke fra Seven11, spist i toget på vej mod Aalborg.
Den smukke solopgang fik jeg i gave af moder natur

Efter arbejde stod den på frokost med mine søde forældre og min søde gudmor. Her havde de bestilt stjerneskud, som også var rigtig fint og hyggeligt.

 

Det var dejligt lige at kunne være lidt hjemme i Aalborg og se mine forældre på min fødselsdag. Ellers ville det have været min første fødselsdag uden dem og det ville altså have været lidt underligt.

Da McDreamy havde haft en lang dag i skolen og jeg kom lidt sent hjem fra Aalborg, gad igen af os lave mad, så vi besluttede os at prøve OliNico, som vi har talt om længe at prøve, for deres menu'er ser altid vildt lækre ud og 3 retter for 110 i take away, det er da billigt!

Billederne jeg tog var virkelig dårlige, men i får dem lige alligevel.

Forretten: En svampesuppe med persille.
Hovedretten: Braiseret kalvekæber i øl og enebær med rodfrugtemos og smørstegt rosenkål.

Desserten: Blommecrumble.

Det hele var virkelig lækkert! Ikke en eneste finger at sætte på. Mums! Det vil vi helt sikkert prøve igen, når dovenskaben melder sig, for det er da ti gange bedre end en pizza eller en bruger. (selvom vi forleden fik en dødlækker burger fra Sharks).
Jeg vil også rigtig gerne prøve deres fish'n'chips og deres blåmuslinger.

Til sidst vil jeg lige vise hvad jeg fik i gave af mine forældre og McDreamy:

Min drømmetaske! Som jeg bare har ævlet og ævlet om længe! Og hver gang vi har været i Bahne, har jeg været henne og have den på armen! Og nu er verdens fineste Adax-taske min min min! Hurra!

Dejlig fødselsdag!

Vi smages ved, Lea

1 kommentar:

  1. Kan godt billederne ikke er så gode, men maden ser stadigvæk godt ud..

    SvarSlet