[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Cookies III

søndag den 9. oktober 2011

Cookies III

Så har jeg endelig overskud til at vende snuden mod bloggen igen! Efter en ordentlig omgang halsbetændelse/influenza, opgave skrivning og fødselsdagsplanlægning, var der endelig forløsning igår. Havde jordens hyggeligste fødselsdag. Temaet var teaparty og det blev så fint!


Der blev dækket op med min oldemors gamle porcelæn og mocca sæt min far havde fået af en nabo da han var ung og en dug min mormor har hæklet. Det hele blev så fint synes jeg!

Der var te og kager. Blandt andet de her cookies jeg har blogget om før, både her og her .
Denne gang lavede jeg igen den med hvid chokolade og pistacie, men jeg lavede også nogle med en pose skipperskrå, klippet i småstykker og revet citronskal fra en citron. De blev virkelig sjove i smagen, ikke dårlige. Kunne godt finde på at lave dem igen, men med en anden lakrids. Måske saltlakrids. Noget andet er, at jeg ikke rigtigt synes de blev ordentlig sprøde. Men måske det er pga. lakridsen?



Velbekomme!

Vi smages ved, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar