[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: En ny start

tirsdag den 17. august 2010

En ny start

Kære blog-verden.
I dag starter jeg et nyt blog-kapitel. Jeg har tidligere blogget om mit privatliv, i kryptisk forstand, på www.rodebutikken.urbanblog.dk. Men med tiden synes jeg det har været svært, at blogge om hvad der sker i min hverdag, men på samme tid, har jeg savnet at dele mine tanker med Jer, her ude i blogverdenen. Jeg er derfor kommet frem til denne løsning:

- En madblog!

Jeg vil dele mine madoplevelser, opskrifter, fund til køkkenet, DOs and DON'Ts og alt andet, der har med mad at gøre, med Jer og jeg håber I vil læse med.

I skal endelig ikke holde Jer tilbage med kommentar, tips og tricks, spørgsmål og forslag.

Jeg glæder mig til at komme igang med at madblogge.

Vi smages ved, Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar