[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Tærter

torsdag den 26. august 2010

Tærter

Jeg har idag besluttet, at jeg går en tærte-tid i møde, her på bloggen.
Dette kan også ses, på de indkøb jeg fik gjort i IKEA idag.

Et tærtefad
Genbruglige kagefadspapir.
Et yndig kagefad med låg, perfekt til tærter.

Da jeg elsker at bage kager, tror jeg det bliver primært dessert-tærter der bliver bagt. Fire tærter har jeg allerede besluttet skal testes:
En boston chocolate pie
En chokoladechiffontærte
En sweet potato pie
En key lime pie

Men jeg vil også kaste mig over nogle madtærter og har tænkt mig at teste tærtebunde, for at se hvad der bedst kan betale sig, når det kommer til pris, tid og smag. 

Nå, men det var så en opstart til det kommende tærte-tema her på bloggen.

Vi smages ved, Lea.









1 kommentar:

  1. Uh, det lyder spændende - især den Boston Chocolate Pie :-)

    Mange hilsner
    Birthe aka Newyorkerbyheart

    SvarSlet