[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Julie & Julia

mandag den 28. marts 2011

Julie & Julia

Jeg undskylder at bloggen har stået stille i en lang periode, men jeg kan fortælle, at jeg nu er klar til at dele mine kulinariske oplevelser med jer!

For ikke så forfærdnetlig lang tid siden så jeg Julie & Julia for anden gang. Som det også skete første gang jeg så den, fik jeg enorm stor lyst til at blogge om mad. Så det vil jeg gøre igen!



 Min nye dille er frisk jordbær i salaten, det giver virkelig en lækker sødme og sammen med feta, får det min mund i ekstase.

Jeg ved ikke om jeg skal gøre mig nogle forhåbninger om at nogen svare, men er der nogen der har erfaring med belugalinser?
Brugte dem forleden i en salat og er vild med smagen og farven.

Nå, men vi smages ved hurtigst muligt, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar