[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Stegt flæsk med persillesovs...

tirsdag den 29. marts 2011

Stegt flæsk med persillesovs...

...kartofler og rødbede. Det sgu noget føde man kan forstå og man kan æde.




I dag skal jeg prøve at lave stegt flæsk for første gang og jeg er meget spændt. Især på at få lavet persillesovsen, da sovs virkelig ikke er min stærke side.


Men det var min kærestes middags-ønske og en mand med en brækket tå, skal da have sin stegt flæsk, ikke sandt?


Jeg har forhørt mig lidt og der er blandet meninger om flæsket skal i ovnen eller på panden, jeg tror dog at jeg vil give mig i kast med at smide dem en tur i ovnen.
Og helt ærligt, hvor svært kan det være at lave en persillesovs...? 
Jeg vender forhåbentligt tilbage mæt, med et svar.



Vi smages ved, Lea 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar