[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Portobello Svampe

mandag den 28. marts 2011

Portobello Svampe

Min erfaring med svampe er ikke stor, faktisk er den eneste svamp jeg bruger champignoner så var meget spændt, da jeg lagde en bakke portobello svampe ned i kurven.

Til de svampe jeg lavede skal du bruge:
1 bakke portobello svampe
1 pakke revet cheddar
1 pakke serrano skinke
Dijon sennep

 Jeg startede med at rense svampene og fjerne stokkene.
Derefter smurte jeg et tærtefad med dijonsennep.
Læg svampe-hattene med toppen nedad, så de lignede små skåle.
Skær skinken i tern og fordel det ud i svampe-skålene.
Lad en lille klat dijon sennep falde i hver svampe-skål.
Slut af med at drysse cheddar ud over hver svamp.
Sæt fadet i ovnen ved 200 grader i ca. 10 minutter, til osten er gylden.

Svampene inden de kom en tur i ovnen. 
Velbekom

Vi smages ved, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar