[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Trøstespisning + Jule-start?

onsdag den 3. august 2011

Trøstespisning + Jule-start?

Når jeg skriver opgave, som jeg gør nu, har jeg en tendens til gerne at ville putte noget i munden, mens jeg arbejder og gerne hele tiden. Lidt som rygere gerne vil ryge hele tiden, når de er stresset.
Der er noget beroligende ved at proppe noget i hovedet, synes jeg.

Men ved denne opgave har behovet ikke rigtigt været der. Men det er så kommet idag, som lyn fra en klar himmel, hvilket nok hænger sammen med, at jeg skal aflevere opgave imorgen.
Så jeg har været nede og handle ind til min mund. Men havde heldigvis taget min hjerne med, så det hele ikke endte med kage, chips og slik.

Kom an, opgave!
Jeg må indrømme at jeg faktisk er stolt over mine indkøb: Kanelknækbrød, mørk chokolade med jordbær fra Toms og ærter.


Da jeg kom ned i Føtex så jeg, at der var en vogn hvor der stod at alt deri kostede 5 kr, så selvfølgelig skulle jeg kigge deri. Fandt de her bøtter med pyntesten, som hvis jeg skal være ærlig, ikke rigtigt har noget at bruge til, da grøn slet ikke er min farve, men det var den eneste farve de var i. Så måske var det dumt at købe dem, men hallo, FEM KRONER!
Så jeg tror jeg har besluttet, at julepynten i år skal være grøn! Så jul, du kan også bare komme an!

Og nu tilbage til opgaven!

Vi smages ved, Lea

4 kommentarer:

  1. Så, ikke flere overspringshandlinger - skriv! :-D

    Hvad med at gemme dem til påske næste år? Skal vist liiiige forbi Føtex i dag, det er den i Guldsmedegade ikke?

    SvarSlet
  2. Klidmoster -Jo det er den :D De har alt muligt i grønt til en femmer. Servietter, bloklys, de der fyrfadslys med gennemsigte "skjold" og pyntesten. De står lige inden man går ned af trapperne :)

    SvarSlet
  3. Hej

    Uhm, der er da til et lækkert mellemmåltid. :-) Ærter tager jo også lidt tid at bælge, så det er jo meget godt.
    5 kroner, det var ellers billigt, men jeg orker ikke tage ned i centrum i dag. :P

    - Ungersvenden

    SvarSlet
  4. Ungersvenden -Jeg synes heller ikke indholdet i vognen er værd at "rejse" efter, men hvis man lige er i nærheden og elsker lysegrønt, kan man godt lige svinge forbi :D

    SvarSlet