[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Ja, det er mig i bladet!

torsdag den 30. juni 2011

Ja, det er mig i bladet!

Jeg har haft den ære af at teste en menu for Magasinet Mad! og man kan derfor se mig være en del af læserpanelet i det nyeste magasin.

De opskrifter jeg testede var perfekte til at tage med på tur. Jeg vil især slå et slag for at lave sit eget hvidløgsbrød, især hvis man er fan af den slags man kan købe på frost. Det brød jeg lavede smagte som en luksus udgave af sådan et brød. Virkelig lækkert! Virkelig nemt!


Man kan jo ikke lade være med at være lidt stolt, når man ser sit billede i så godt et blad!

Jeg dog stadig og venter på min tak-for-hjælpen-gave. Kan det virkelig passe at der går så lang tid?

Nå, men prøv opskrifterne, de er smaddergode!

Vi smages ved, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar