[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: BoligLiv abonnement

fredag den 1. april 2011

BoligLiv abonnement

Jeg er stor fan af BoligLiv. Bladet indeholder alt hvad jeg kan lide: mad, indretning og kreativitet.
Så selvfølgelig skal jeg da have et abonnement på det blad.

Nu er det så bare sådan, at der findes to forskellige abonnementer med seks blade i hver og så en velkomstgave. Problemet ligger i, at jeg ikke ved hvilken pakke jeg skal vælge.

Enten skal det være seks Rice krus + seks skeer i lækre pangfarver.
Se dette abonnement

Eller også skal det være fire bambus skåle i forskellige størrelser og farver fra African Image.

Se dette abonnement

Jeg synes det er svært at vælge, for jeg vil jo et eller andet sted gerne have dem begge! 

Hvad ville du vælge?

Vi smages ved, Lea


6 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for Rice-krusene :-)

    SvarSlet
  2. Esquives -tak for svaret :)

    SvarSlet
  3. Jeg ville også vælge Rice. De er bare skønne og med fine farver og åhhh, de skal med mig hjem en dag. Nu hvor jeg har sagt mit Bo Bedre abonnement op bør det her abonnement erstatte det :-)

    SvarSlet
  4. BoligLiv er et virkelig godt blad! Og man kan ikke andet, end at elske Rice og deres glade farver!
    Tak for stemmen :)

    SvarSlet
  5. Jeg stemmer også for Rice-krusene! :)

    SvarSlet
  6. Det tyder på at det bliver krusene der skal med mig hjem :)

    SvarSlet