[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: En overraskelse

søndag den 3. april 2011

En overraskelse

Idag har min kæreste taget køkkentjansen :) Han arbejder i hverdagens og er først hjemme ved fem tiden, så det er som regel mig der handler ind og laver mad de dage.
Men idag ville han gerne overraske mig med noget lækkert -og lækkert var det!

Mens jeg lå og søndagshyggede under dynen og legede med min nye iPhone, kunne jeg dufte den skønneste mad!
Hvad vi skulle have var en overraskelse.

Han kom ind med en lækker orange rodfrugtemos af gulerødder, persillerødder og jordskokker vendt i hvidløgsost og persille med en lækker hakkebøf med en masse hvidløg, persille og godt med krydderier.
Mums siger jeg bare!





Opskriften var en han fandt på Føtexs hjemmeside og helt klar anbefalelsesværdig!

Glæder mig helt til det bliver weekend igen og jeg måske bliver overrasket igen!

Vi smages ved, Lea

Location:Klostergade,Aahrus,Danmark

2 kommentarer:

  1. Det var faktisk en ganske overkommelig opskrift og billig oven i købet! Ikke at man kan smage det :-)

    Her er opskriften til andre der har lyst til at lave noget hurtigt og lækkert.


    http://www.foetex.dk/opskrifter/Pages/Onsdag.aspx

    SvarSlet
  2. Tak fordi du lige smed linket :)
    -og tak for mad ;)

    SvarSlet