[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: En lille overraskelse og en bøn

mandag den 4. april 2011

En lille overraskelse og en bøn

Min kæreste er inde og "lege" ved naboen sammen med en anden kammerat. Den sidstnævnte kammerats kæreste havde bagt oreo-muffins, som han havde med og heldige mig fik lov til at få en.


Mmm! Hvor heldig har man lige lov til at være? Den var lækker og faldt tungt! Må bare håbe jeg kan sove for sukkerchok!

Jeg har undret mig lidt over, om der er nogen der læser hvad jeg skriver? Og om de får noget ud af det?
Bare en lille bøn. Hvis du læser hvad jeg skriver her på bloggen, får noget ud af det, mangler noget, vil have mig til at prøve en opskrift, en opfordring, et råd, så giv dig til kende, det vil gøre mig så evig-glad!

Sov godt, blogland og...

Vi smages ved, Lea

4 kommentarer:

  1. Jeg er ikke så godt til at lægge kommentarer, men jeg læser med :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Tak for at give dig til kende, Birthe :)

    SvarSlet
  3. jeg kigger forbi fra tid til anden - tak for en inspirerende blog :)

    SvarSlet
  4. Også tak til dig Carla, for at give dig til kende :)

    SvarSlet