[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Jeg ønsker mig: Teabag Teapot

fredag den 1. april 2011

Jeg ønsker mig: Teabag Teapot

Jeg fandt denne lille kære tepotte i det nyeste nummer af Magasinet Mad! (nr. 3 14/03 2011) og blev forelsket i dem med det samme!

Teabag Teapot fundet på Chaya

Jeg synes te er sådan en hyggelig drik, men når jeg bare er mig selv, får jeg sjældent drukket mere end et par kopper og her vil denne tepotte jo være perfekt!
Denne står helt sikkert på min ønskeliste over ting jeg bare må eje!

Vi smages ved, Lea

2 kommentarer:

  1. Hej Lea,

    Jeg gav min bedste veninde sådan en tekande til hendes fødselsdag, fordi den bare er så cute. Og så vidt jeg husker fandtes den dengang ikke i en af mine farver. Det gør den nu... Jeg kom lige til at checke. Heldigvis nærmer min fødselsdag sig. :-)

    Lise

    SvarSlet
  2. Hej Lise

    Jah, den er slet ikke til at stå for! Og perfekt til en omgang morgen-te!
    Må vidst hellere finde mig sådan en :)

    Mvh
    Lea

    SvarSlet