[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Fisk idag, gris imorgen

mandag den 4. april 2011

Fisk idag, gris imorgen

I dag stod den på overraskelse og lækker mad igen -heldige mig!
Min kæreste lavede en lækker gang fisk, bestående af rødspættefileter vendt i olie og frisk basilikum, rullet med soltørret tomater i midten, svøbt i parmaskine, badet i hvidvin og en tur i ovnen og det blev serveret med noget godt brød til.
Egentlig så retten ud til at mangle noget, men vi blev godt mætte.
En ret jeg vil lave til en af mine tøsemiddager, tror dog jeg vil servere det med en god gang salat til, med noget frisk aspages, jordbær og avocado i -mums!

Jeg var nede og handle lige inden lukketid, hvilket var smart, for så havde jeg ikke tid til at ose igennem butikken. Gik målrettet gennem butikken, med min iPhone-app tændt og smed kun det ned i kurven, der stod der på.

Imorgen står den på fadkoteletter, i noget kokos-karrysauce, med forårsløg, æble, pære og cashewnødder, serveret med glasnudler. Egentlig plejer vi altid at få ris til sådan en ret og min kæreste er ikke så glad for nudler, men nu prøver jeg at se om jeg ikke kan "sælge" glasnudlerne.

Vi smages ved, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar