[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: En god kop kaffe!

lørdag den 16. april 2011

En god kop kaffe!

Jeg har fået en ny yndlingsmælk. Biodynamisk cafe mælk. Perfekt til en god kop kaffe! Jeg har før stået i en krig og pisket med sådan en lille batteridrevet-satan i en gryde med mælk, uden at få den der lækre tykke skum. Men nu er mine bønner hørt! En mælk der laver den tykkeste og mest lækre skum!


Og for at gøre det hele helt perfekt, købte kæresten en espresso-kande forrige weekend, så nu kan man få den der cafe oplevelse derhjemme.





Så en god gang kaffe på kanden og en gang biodynamisk mælk i mælkeskummeren og så er der en lækker kop kaffe, med tykt skum. Den bedste start på morgenen, om eftermiddagen og en god kop aftenkaffe. Tjah, en hele-døgnet-kaffe. 

Kunne jeg, ville jeg fylde hele koppen med den der tykke kaffeskum og spise det med ske! 


Velbekom!

Vi smages ved, Lea

3 kommentarer:

  1. Uhm, en god kop kaffe er altid godt :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Man siger aldrig nej til en god kop kaffe:-)

    mvh.
    Rune
    Kaffeblogger - www.cafezinho.dk

    SvarSlet
  3. God kaffe er balsam for sjælen :)


    Mikkel
    restauranter København
    http://restauranter-københavn.dk/

    SvarSlet