[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Macaron-dag, oh-ooooh!

onsdag den 6. april 2011

Macaron-dag, oh-ooooh!

Jeg har drømt om macarons hele natten, det er ikke løgn!

Jeg har drømt om farver og smag! Sorte med lakrids, hvide med hvidchokolade og kokos, røde med jordbær, pink med hinbær, gule med banan, grønne med lemon, blå med blåbær, mintgrønne med mynte og chokolade og brune med chokolade.

Jeg må have macarons på hjernen og ved ikke om det lægger et yderligere pres på mig, når jeg idag skal give mig i kast med projekt-macarons.

De skal laves i køkkenet i studiet, hvilket betyder at jeg ikke har min sprøjtepose, mon det går? Kan jeg godt nøjes med en wannabe-strøjtepose uden tyller?
Hvad med smag? Hvad dælen skal jeg vælge? Og farve? Skal der frugtfarve i? Eller gør det "dejen" for våd?
Hvad med mandelmel? Hvor pokker køber jeg det? Eller skal jeg bare lave det selv? Og hvis jeg skal, skal mandlerne så smuttes først?
Sidst men ikke mindst, hvor mange skal jeg lave?

Alle de spørgsmål! Håber jeg er blevet klogere i aften, når jeg står med en ordentlig omgang smukke macarons!

Vi smages ved, Lea

1 kommentar:

  1. Jeg er meget spændt på at se hvad dit resultat bliver :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet