[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Middag med tøserne

fredag den 8. april 2011

Middag med tøserne

Igår var jeg et smut i Aalborg og det bød på venindekomsammen når det er bedst.

Det var Den Bettes tur til at være værtinde og i dagens anledning havde hun bikset en super lækker muslingesuppe sammen! Mums!
Suppen havde den skønneste safrangule farve og var fyldt med musliger, porrer, knoldselleri, gulerødder og kartofler! Det var så utroligt lækkert!





Til dessert havde jeg taget mine macarons med. Jeg endte med at lave fire forskellige slags.

En med lemon smag lagt sammen med creme cheese.
En med chokolade langt sammen med en mint-chokoladecreme.
En plain blå lagt sammen med en blåbærgele.
En med kaffesmag lagt sammen med karamel.





Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg de endte med at blive ret vellykket.

Imorgen står den på køkkentjans igen, da jeg er blevet udvalgt til at være en del af Mad!s madpanel, så glæder mig til at teste nogle retter.

Vi smages ved, Lea

3 kommentarer:

  1. Hvilken opskrift brugte du til at lave de fine macarons?

    :) C.

    SvarSlet
  2. Carla -Jeg endte med at bruge denne opskrift, da jeg synes den så nem og ligetil ud :) http://anneauchocolat.dk/?p=602

    Morten -Det hele var også virkelig lækkert :)

    SvarSlet