[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Mad billeder -en dag i studiet

lørdag den 2. april 2011

Mad billeder -en dag i studiet

I dag har min kæreste og jeg tilbragt en dejlig dag i studiet, hvor vi lavede mad og han tog nogle fine billeder.

Hovedretten bestod af kylling i rødvin med østershatte, virkelig lækker ret.
Desserten blev noget jeg fandt på i formiddags, en marengsbund, med en ostecreme med rosenvand i på toppen og pyntet med friske bær. Det var dog også meningen at den skulle være pyntet med kandiseret tulipanblade, men de kiksede.
Vi nåede dog aldrig til desserten, da vi var for mætte, så den har vil til gode til imorgen.

Men her er nogle af de billeder min kæreste skød idag.
































Lidt godt til maven og øjet!
Glæder mig meget til at smage kagen imorgen!

Vi smages ved, Lea

4 kommentarer:

  1. Malou -Mange tak. Det er heldigt at have en kæreste der er fotograf, det gør det hele lidt flottere :)

    SvarSlet
  2. Woow nogle fantastiske billeder:)

    SvarSlet
  3. Tak :) Vi er også ret tilfredse med dem :)

    SvarSlet