[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Det glade van'vid, Kocherier part 2

tirsdag den 12. juli 2011

Det glade van'vid, Kocherier part 2

Som jeg nævnte i mit indlæg her skulle McDreamy og jeg spise på Det glade van'vid i onsdags, men grundet en halsbetændelse, blev det desværre ikke til noget. Nu har vi fået et nyt bord, så vi skal afsted på torsdag og jeg glæder mig.

Jeg glæder mig til at blive forkælet med lækker mad og ud fra hvad der står på deres hjemmeside, som kan ses her, ser det ud til at blive noget af en oplevelse.

Så på torsdag håber jeg på, at vi begge er på dupperne igen, så vi kan nyde en romantisk middag. Og den tilfældige dato, passer med at det er 1½ år siden McDreamy og jeg mødte hinanden.
-Så kan det da kun blive en god aften, ik'?

Vender stærkt tilbage med en anmeldelse af stedet, så stay tuned.

Vi smages ved, Leaa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar