[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Nyt på boghylde

mandag den 11. juli 2011

Nyt på boghylde

Et lille impulskøb sidst jeg var i Føtex, blev Den store bagebog 2, fra Amo.
Det er det gode ved at handle i en Føtex Food, der er ikke så mange ting, der kan smutte ned i kurven, men så denne bog og tænkte den ville være nyttig, og hey, den kostede kun 29 kr, så hvad kunne det skade?



Jeg har allerede fundet et par ting, jeg skal have afprøvet i weekenden, når jeg får venindebesøg fra Aalborg.
Tror blandt andet jeg vil forsøge mig med hjemmebagte rundstykker. 

Et andet impulskøb blev denne lille blomst i en flødekande, som jeg bare ikke kunne stå for. 


Det er altid dejligt med lidt nyt til bogreolen og bordet :)

Vi smages ved, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar