[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Semi dried tomatoes

mandag den 25. juli 2011

Semi dried tomatoes

Har lige haft en lille pause fra bloggen, men er klar igen. Har nogle ting fra tidligere jeg skal have blogget om, men det må blive senere, når jeg sidder ved computeren. Lige nu ligger jeg, småsløj, i sengen og blogger fra min iPhone. Skide smart.

Idag fik jeg, trods sygdom, bikset en udemærket omgang mad sammen.

Sesamstegt laks, kogte kartofler, bønner, hollandaise sauce og semi dried tomatoes. Mums.





Tomaterne er nogle der var tilbage fra igår, som jeg besluttede skulle ende deres dage, som semi dried tomatoes, hvilket er så nemt og så lækkert.

-tænd ovnen på 150 grader varmluft.
-halver tomaterne.
-hæld en meget lille smule olie over, drys med salt, peber og sukker.
-bag dem i ovnen i halvanden time.





Nemt!

Velbekomme!

/vi smages ved, Lea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar