[b:include data='blog' name='all-head-content'/> Smagssag: Is i Ikea-forme del 1 +ævl og bævl

onsdag den 13. juli 2011

Is i Ikea-forme del 1 +ævl og bævl

Jeg efterlyste tidligere noget inspiration til en blanding der skulle i is-formene fra Ikea. De søde kommentarer jeg fik, fik helt klart sat inspirationen igang og hvis det bliver godt, kommer der en opskrift imorgen. Ville ønske fryseren ville fryse lidt hurtigere :)

Er vild med disse skeer og synes faktisk ikke at man kan få for mange.
Kammerknas inspirerede mig også, nemlig til at give bloggen et nyt look. McDreamy hjalp med det. Han tog nogle billeder på arbejdet af de søde muffinforme og hjalp med noget Photoshop :) Så nu er bloggen sommerfin. 

Og så er det imorgen vi skal ud og spise, hvilket jeg glæder mig sindsygt meget til. 

Så imorgen kommer der nok en anmeldelse og en is-opskrift, hvis alt går som planlagt. 

Vi smages ved, Lea.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar